L.A. Confidential (1997) دانلود فیلم

The Best L.a. Confidential (1997) دانلود فیلم Ac. دانلود صوت دوبله فیلم la scoumoune 1972. داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند.

دانلود فیلم LA Confidential 1997 محرمانه لس آنجلس با دوبله فارسیجنایی
دانلود فیلم LA Confidential 1997 محرمانه لس آنجلس با دوبله فارسیجنایی from tamasha.com

داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند. داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند. داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند.

داستان فیلم محرمانه لس آنجلس 1997 در دهه 1950 در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت.


Confidential 1997 با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی. این فیلم تمام موارد دیگر را به تایتانیک واگذار کرد. دانلود فیلم دانلود فیلم la confidential 1997 محرمانه لس آنجلس دوبله فارسی و کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید لینک مستقیم و رایگان ۱۰۸۰,۷۲۰,۴۸۰,۴k.

داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند.


به واسطه رسانه ي جديد تلويزيون، لس آنجلس را به عنوان آرمان شهر آينده تبليغ. پیشنهادات بر اساس دانلود صوت دوبله فیلم l.a. ماجرا به جرایم سازمان یافته، فحشا، مواد مخدر و.

138 دقیقه | رده سنی:


جنایی, درام, راز آلود مدت زمان: دانلود صوت دوبله فیلم la scoumoune 1972. دانلود صوت دوبله فیلم little children 2006.

Kevin Spacey | Russell Crowe | Guy Pearce | ژانر:


۰% رضایت دانلود صوت دوبله فیلم players 2012. داستان فیلم در دهه ۱۹۵۰ در لس آنجلس اتفاق می افتد، روایت سه پلیس لس آنجلس که در گیر ماجرای قتلی در کافه نایت اوول می شوند. شهري که رفته رفته رونق مي گيرد و خود را از شر تصوير يک شهرک پرت و دور افتاده خلاص مي کند.

Confidential 1997 با زیرنویس فارسی چسبیده.


محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی curtis hanson در سال 1997 ساخته شده است. داستان فیلم la confidential 1997 : لس آنجلس، اوايل دهه ي 1950:

Belum ada Komentar untuk "L.A. Confidential (1997) دانلود فیلم"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel